tirsdag den 2. april 2019

Marts læsestatus 2019


(OBS: alle bøgerne på billedet og mange af dem nævnte er anmeldereksemplarer)



Marts har på mange måder været ret atypisk for min læsning - og ikke mindst blogning. Måske er det fordi det stadig ikke helt føles som forår, men jeg har i hvert fald ikke fået læst eller blogget så meget som jeg gerne ville. Alligevel er det ikke hele sandheden, for jeg har læst mere end de fem bøger der er afbilledet. Jeg læser mere og mere i forbindelse med mit arbejde, men da det er tystys projekter endnu mange af dem, så kan jeg ikke rigtig liste dem her.

I hvert fald ser jeg frem til at læse en hel masse mere i april og jeg er da stadig også i gang med et par andre bøger som jeg nyder ikke at færdiggøre - nemlig Lethal White og Voyager (Outlander) - og faktisk også The Star Touched Queen som jeg snart er færdig med.

Her er overblikket over min marts måned i læsning:




Månedens læsning:

Ægtepagten af Simona Ahrnstedt
Riverdale 1: Dagen før dagen af Micol Ostow
Men der kommer en time (Clifton krøniken #6) af Jeffrey Archer
The Song of Achilles af Madeline Miller
The Bear and the Nightingale (Winternight Trilogy #1) af Katherine Arden



Månedens anmeldelser:

Fire with fire #2 af Jenny Han og Siobhan Vivian
Brev til en nybagt forælder: Et feministisk manifest i femten punkter af Chimamanda Ngozi Adichie Den herreløse ridder af George R.R. Martin
By myself and then some af Lauren Bacall
Alt hvad jeg ved om kærlighed af Dolly Anderton
Tangled #1 af Emma Chase
Beauty and the Beast: Lost in a Book af Jennifer Donnelly
I am Groot af Christopher Hastings
The Song of Achilles af Madeline Miller

Månedens videoer / bookhaul:

Mine nye bogkøb #2
Bøger fra Turbine #2

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig