søndag den 3. november 2019

Farvel oktober 2019

Som noget nyt vil jeg prøve at samle mit status-indlæg med mine farvel og goddag-indlæg. Dog uden goddag delen - men den del har jeg så til gengæld skrevet et mere udførligt indlæg om her på min anden blog. Så der kommer den nok til at leve fremadrettet og det fordi det giver mest mening for mig, at dele alle mulige forskellige ting jeg ser frem til og ikke kun boglige ting.










Det fik jeg læst i oktober:

Legenden om Querqus Skjoldet (Næslandet, #1) af Eva Egeskjold
The Most Influential Women of Our Time af Chiara Pasqualetti Johnson
Kaldet fra Galathea (Awen #1) af Nathali og Bettina Liane
Books That Changed History: From the Art of War to Anne Frank's Diary af Kathryn Hennessy
Harry Potter og Flammernes Pokal (Harry Potter, #4) -illustreret af J.K. Rowling
En julekalender af Margaret Lindhardt
Valhalla i Nye Hænder (Valhalla, #0.5) af Peter Madsen
Det knuste rige (The Royals, #5) af Erin Watt




Det skete i oktober:

- holdt jeg efterårsferie, med en ret så sygdomsramt familie - men de er nu de hyggeligste at være syg med

- der så jeg blandt andet live action filmen Aladdin og et par andre film som du kan læse min mening om her

- jeg udgav mine sidste to papbøger i denne omgang - dem er jeg nu særlig stolt af og yay! de fik også en rigtig god lektør

- fik jeg set Tarzan i teateret og det var fortryllende godt

- planlagde jeg et bogforum arrangement for Turbine og hvad jeg ellers skulle lave til bogforum. Jeg glæder mig

- blev Skrivepulten DBBA (Danish book blog award) nomineret og det blev jeg mega glad for

- gik jeg i gang med min julelæsning










Mine oktober anmeldelser:

Skovrå af Astrid B. Z. Madsen
Kunsten at skabe minder af Meik Wiking
Blodets sti #2 af Tobias Stenbæk Bro
WTF er det? af Maria Jarjis
Valdemarsro - aftensmad af Ann-Christine Hellerup Brandt
Back to the Future: Who is Marty McFly?! (Back to the Future #3) af Bob Gale
Back to the Future: Hard time (Back to the Future #4) af Bob Gale
Kaldet fra Galathea (Awen #1) af Nathali og Bettina Liane
Dungeons & Dragons: Frost Giant's Fury #3 af Jim Zub
Books That Changed History: From the Art of War to Anne Frank's Diary af Kathryn Hennessy
Harry Potter og Flammernes Pokal (Harry Potter, #4) -illustreret af J.K. Rowling
The Most Influential Women of Our Time af Chiara Pasqualetti Johnson





Andre læseindlæg:

Godnatlæsning i øjeblikket #2
Julelæsning 2019




Bookhaul video:

Mine nye bogkøb #5 - vlog

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig