søndag den 2. juni 2019

Maj læsestatus 2019




9 bøger fik jeg læst + et par råmanuser. Roser og violer læste jeg godt nok første gang for flere måneder siden, men jeg har genlæst den som lydbog i den her måned. Lethal White (ÅH den er fantastisk) manglede jeg ikke så meget af i starten af måneden - faktisk kun et kapitel, så jeg har ikke læst tre mursten i maj - kun 2, After og Patrick Ness' nyeste bog.  





Månedens læsning:
Krigens monstre (Chaos Walking #3) af Patrick Ness 
The English Country House af James Peill
Vi har altid boet på slottet af Shirley Jackson
Letal White (#4) af Roberth Galbraith
Født ved midnat (#1) af CC Hunter (genlæsning)
After (#1) af Anna Todd
Aru Shah og tidens ende (Pandava Quartet #1) af Roshani Chokshi


Månedens anmeldelser:

Krigens monstre (Chaos Walking #3) af Patrick Ness 
The English Country House af James Peill
Vi har altid boet på slottet af Shirley Jackson 
The Illustrated Dust Jacket, 1920-1970 af Martin Salisbury
Fables: The Wolf Among Us, Vol. 2 af Matthew Sturges
Hansel and Gretel af Neil Gaiman
Valhalla - den samlede saga vol 2 af Peter Madsen og Henning Kure
Sweettalk af Dorte Schou
Devil in Spring (The Ravenels, #3) af Lisa Kleypas
The Priory of the Orange Tree af Samantha Shannon


Månedens arrangement:

Roser og violer bogblogger brunch


Månedens læselister og udfordringer:











SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig