onsdag den 18. december 2019

Farvel november 2019







Jeg tror ikke, at det er sket før, at jeg har holdt så lang en blogpause - og slet ikke ud af det blå. Jeg er typen der elsker at planlægge og det har den store fordel, at jeg altid er i god tid med mine blogindlæg og derfor aldrig før har været så bagud. 

Men jeg har også været lidt fjollet. Jeg gav mig selv en udfordring om at blogge hver dag i november, og det gik også helt fint indtil jeg lige pludselig ikke var forud mere, men bagud - og det fortsatte så langt ind i december. Kombinationen af at få ting færdig på arbejdet, pleje min graviditet - og derigennem også mit høje blodtryk og dertil været hårdt ramt af sygdom rundt i hele vores lille familie, ja, det var åbenbart mere end hvad jeg lige kunne håndtere. Og fair nok. Det er egentlig ikke en undskyldning, men mere bare en forklaring for hvorfor mit november status indlæg kommer så sent. 

Nu skulle det også gerne gå lidt normalt igen, nu jeg har barsel og ikke længere har en masse arbejde at se til. Jeg er glad for at min barsel ligger i december, det gør det så hyggeligt og skønt og det er nemmere at have travlt med juleforberedelser end at sukke efter arbejde. 





Det fik jeg læst i november:



Det skete i november:

- jeg fik blogget næsten hver dag i november

- jeg blev syg og missede bogforum (det var frygteligt)

- var jeg inde og se to musicals - The Book of Mormons (som egentlig var et gensyn) og Klokkeren fra Notre Dame. Begge dele kan virkelig anbefales. 

- fik jeg læst en masse skønne julebøger

Ellers så føles november egentlig ret fjern i min hukommelse allerede. Jeg synes jeg var til en masse, og det var jeg egentlig også. Jeg bloggede og arbejdede også en masse og så var jeg syg. But that's it. Så skete der ikke så meget andet … 




Mine november anmeldelser:

Entertaining with Disney af Amy Croushorn
A Christmas Carol: A Book to Table Classic af Charles Dickens
Dødeklokken (#3) af Synne Kristine Eriksen
The Worm and the Bird af Coralie Bickford-Smith
Rasmus Klump redder julen af Kim Langer Det knuste rige (The Royals, #5) af Erin Watt
Lille Pinds juleønske af Elvira Fragola
Valhalla i Nye Hænder (Valhalla, #0.5) af Peter Madsen
Gudindens Avatar (Gudernes Krig #1) af Henriette Hesselholdt
Alene hjemme af John Hughes
En julekalender af Margaret Lindhardt
Legenden om Querqus Skjoldet (Næslandet, #1) af Eva Egeskjold



Andre læseindlæg:

Bog-udfordrings FAIL
Boglige julegaveønsker 2019



Julelæsnings updates:

Julelæsning 2019 - update 1
Julelæsning 2019 - update 2



Videoer:

Bøger fra Turbine #3





SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig