torsdag den 1. november 2018

Læsestatus oktober 2018


14 bøger blev det til i oktober. Der blev ikke læst så meget fra efterårslæselisten, men jeg fik til gengældt læst nogle bøger der var bogforum aktuelle - og så nåede jeg også med nød og næppe at læse de to bøger af Liane Moriarty jeg havde sat mig for.

Efteråret indbyder virkelig til læsning og jeg har nyt at tage mig tid til at sætte mig i sofaen med en bog mens det har regnet og rusket udenfor.





Nogle af bøgerne der er vist er anmeldereksemplarer










Månedens læsning:






Månedens anmeldelser:


Sundt blodtryk på 14 dage af Jens Linnet
Beskytteren (De Tre Tyste, #1) af Synne Kristine Eriksen
Americanah af Chimamanda Ngozi Adichie



Månedens forfatterinterview:

Interview med Tobias Stenbæk Bro





Månedens filmanmeldelse:







Månedens læseliste:





Månedens tag:

Drunk Book Tag




Månedens bookhauls:


Bøger fået siden sidst #40 - vlog udgave





SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig