torsdag den 9. januar 2020

Bogudfordring 2019 status


Allerede i efteråret meldte jeg ud at jeg ikke ville kunne nå de udfordringer jeg havde sat mig for i starten af 2019. Det skyldes helt sikkert graviditeten, så derfor er årets udfordringsstatus derfor heller ikke den største overraskelse.

Men jeg fik da læst dobbelt så mange bøger som jeg havde sat mig for, men jeg fik til gengæld ikke skrevet så meget i 2019. Som ellers havde været hele planen med at sætte læseantallet ned. Når man yderligere tager i betragtning at det mindste antal bøger jeg tidligere har læst de sidste 8 år har været på 100 stk., så har det i bund og grund ikke været så flot. ;0)

Første gang jeg var gravid fik jeg læst 140 bøger det år - men der havde jeg selvfølgelig heller ikke en meget livlig 3 1/2 årig der skulle kigges efter.

Så alt i alt er jeg faktisk meget godt tilfreds må jeg sige. Det har været et virkelig godt læseår, måske også fordi jeg i større og større grad kun vælger at læse bøger som jeg har høje forventninger til at jeg vil elske.





Bogudfordring 2019



Læs 40 bøger
80/80

Peter Pan af J.M. Barrie
Dungeons & Dragons: Evil at Baldur's Gate af Jim Zub
The Archive of Magic: Explore the Film Wizardry of Fantastic Beasts: The Crimes of Grindelwald
Jeg ser dig af Michella Rasmussen
Kærlighedsmiraklet af Simona Ahrnstedt
Bliv her (WAGs #2) af Elle Kennedy og Sarina Bowen
Bare en chance (WAGs #1) af Elle Kennedy og Sarina Bowen
På vej med Sophie af Line Lybecker
Alt hvad jeg ved om kærlighed af Dolly Anderton
Pride and Prejudice af Jane Austen - a book to table edition
Snigmorderens lærling af Robin Hobb
Ægtepagten af Simona Ahrnstedt
Riverdale 1: Dagen før dagen af Micol Ostow
Men der kommer en time (Clifton krøniken #6) af Jeffrey Archer
Letal White (#4) af Roberth Galbraith
Født ved midnat (#1) af CC Hunter (genlæsning)
Aru Shah og tidens ende (Pandava Quartet #1) af Roshani Chokshi
Bridal Boot Camp (Little Bridge Island, #0.5) af Meg Cabot 
Finale (#3) af Stephanie Garber
Tolkien: Maker of Middle-earth af Catherine McIlwaine
Og så drukner jeg ... af Ditte Wiese
Duftapoteket (#1) af Anna Ruhe
Dragon Age: Magekiller af Greg Rucka
Den store Disney bog af Jim Fanning
Dragon Age: Knight Errant af Nunzio DeFilippis
Mormor af Christiane Hector
Dragon Age: Deception af Nunzio DeFilippis
Morfar af Christiane Hector
Perfume: A Guide to Choosing, Wearing and Loving Perfume af Neil Chapman
Everything I Never Told You af Celeste Ng
Overrask mig af Sophie Kinsella
Legenden om Querqus Skjoldet (Næslandet, #1) af Eva Egeskjold
The Most Influential Women of Our Time af Chiara Pasqualetti Johnson
Kaldet fra Galathea (Awen #1) af Nathali og Bettina Liane
Books That Changed History: From the Art of War to Anne Frank's Diary af Kathryn Hennessy
Harry Potter og Flammernes Pokal (Harry Potter, #4) -illustreret af J.K. Rowling
En julekalender af Margaret Lindhardt
Valhalla i Nye Hænder (Valhalla, #0.5) af Peter Madsen
Det knuste rige (The Royals, #5) af Erin Watt
Lille Pinds juleønske af Elvira Fragola
Dødeklokken (#3) af Synne Kristine Eriksen
24 gode gerninger af Jenny Fagerlund
Rasmus Klump redder julen af Kim Langer
40 ting du skal vide om din fødsel af Cana Buttenschøn
Begge Sider af Nicklas Bendtner og Rune Skyum-Nielsen
Fårking gravid af Sofie Linde




Genlæs Lord of the Rings





Læs Diana Gabaldons Voyager og Drums of Autumn





Ti jeg vil læse i 2019:



En bog af Roshani Chokshi

The King's Curse af Philippa Gregory

Neil Gaimans The Sandman omnibus 1

En biografi af Tolkien

Middlemarch af George Eliot

Little Women af Louisa M Alcott

Snigmorderens lærling af Robin Hobb

A Sky Painted Gold af Laura Wood

Noget af Celeste Ng

The Essex Serpent af Sarah Perry







Genlæs en elsket debutant bog fra YA Golden Age 

C.C Hunter - Born at Midnight



Læs første bog i en ny serie fra en YA Golden Age debutant forfatter

Passanger af Alexander Bracken



Læs en ulæst bog på hylden fra YA Golden Age

Something Strange and Deadly af Susan Dennard



Afslut en bogserie der begyndte i YA Golden Age

Sarah J. Maas Throne of Glass serie



Læs en character-switch bog fra en serie i YA Golden Age

Sweet Temptation af Wendy Higgins

Læs en ny bog af YA Golden Age forfatter, hvis bøger du ikke har været så glad for

Six of Crows af Leigh Bardugo


















Kilde: goodreads

SHARE:

Ingen kommentarer

Send en kommentar

© Skrivepulten | All rights reserved.
Blogger Template Created by pipdig